суботу, 12 лютого 2011 р.

Beaded beads

Коли я навчилася обплітати намистинки бісером, це стало моєю улюбленою технікою! Довгувато, але результат виправданий. Ось мої улюблені буси:
А потім зробила на подарунок знайомій у Франції, майже точна копія:
Як же обплітати намистинки? Я роблю це так:
 - набираю 5 бисеринок і замикаю у кільце. Наступний ряд проходжу по бісеринці між кожною першого ряду;
 - третій ряд набираю по 2 бісеринки між кожною другого ряду;
 - четвертий і п'ятий ряди проходжу по одній (без додаткових);
 - шостий ряд набираю по дві через одну (2-1-2-1-2-1-2-1);
 - сьомий і восьмий без додаткових бісеринок;
Потім можна просто набирати далі ряди без додавань, якщо намистинка велика, то в дев'ятому, дванадцятому рядах також додавати бісеринки через дві і через три.
Головне правило - постійно приміряти "шапочку" із бісеру на намистинку.
Коли вже необхідно закінчувати, треба "убирати" бісеринки по такій же схемі, по якій додавали. Замість однієї необхідно брати дві бісеринки і сильно підтягувати нитку. Так доходимо до п'яти останніх бусинок.   


3 коментарі:

  1. Шикарно...Я теж хочу так навчитися)

    ВідповістиВидалити
  2. Я вчилася по ось цьому чудовому майстре-класі:
    http://businka-lisa.livejournal.com/44488.html

    Сподіваюсь, що Вам теж він стане у пригоді :)

    ВідповістиВидалити